Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού : δεδομένα από τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών /

Κύριος συγγραφέας: Pappas, Christine.
Άλλοι συγγραφείς: Zecker, Liliana Barro., Κωστούλη, Τριανταφυλλιά.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Επίκεντρο, 2006.
Σειρά: Εκπαιδευτική γλωσσολογία.
Ταξινομικός αριθμός: 372.6'09773 PAP ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01394nam a2200241 4500
001 1/34492
008 080306s2006 gr 001 0 gre d
020 |a 9604580183 
035 |l 36964 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 372.6'09773 PAP ΜΤΦ 
100 1 |a Pappas, Christine. 
245 1 0 |a Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού :  |b δεδομένα από τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών /  |c Christine C. Pappas, Liliana Barro Zecker ; επιμ. Τριανταφυλλιά Κωστούλη. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Επίκεντρο,  |c 2006. 
300 |a 547 σ. ;  |c 25 εκ. 
490 1 |a Εκπαιδευτική γλωσσολογία ; 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Γλωσσικές τέχνες (πρωτοβάθμιες)  |z Ιλλινόις (Σικάγο). 
650 4 |a Εκπαίδευση, Αστική  |z Ιλλινόις (Σικάγο). 
700 1 |a Zecker, Liliana Barro. 
700 1 |a Κωστούλη, Τριανταφυλλιά. 
830 |a Εκπαιδευτική γλωσσολογία. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20080305  |h 372.6'09773 PAP ΜΤΦ  |p 00154858  |q 00154858  |t LOAN  |y 0  |4 1