Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού : δεδομένα από τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών /

Κύριος συγγραφέας: Pappas, Christine.
Άλλοι συγγραφείς: Zecker, Liliana Barro., Κωστούλη, Τριανταφυλλιά.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Επίκεντρο, 2006.
Σειρά: Εκπαιδευτική γλωσσολογία.
Ταξινομικός αριθμός: 372.6'09773 PAP ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Παρόμοια τεκμήρια