Η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης /
από: Καπερώνη, Αναστασία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μπουχώρης, Πέτρος Κ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.84 ΜΠΟ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2373 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης /
από: Καπερώνη, Αναστασία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Προώθηση αγαθών πληροφορικής σε πακέτα μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου /
από: Ασημακοπούλου, Μελίζα Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ : καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφήτης θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά /
από: Θεοδούλου, Ναταλία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ /
από: Τζίτζη, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου για την διαχείριση λογαριασμών-αιτήσεων στις συνδρομητικές υπηρεσίες /
από: Κοντόρης, Παντελής.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)