Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν : η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία /
Κύριος συγγραφέας: | Πάτσιου, Κατερίνα Β. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
418 ΠΑΤ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!