Η διαδικασία της αγοράς διαρκών αγαθών, οι μεταβλητές που επιδρούν επί της τελικής επιλογής του καταναλωτή και η λήψη αποφάσης καταναλωτή για την αγορά επίπλων κουζίνας στον νομό Ευβοίας /
από: Καΐρη, Ελένη Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ατμόσφαιρα καταστήματος : το στοιχείο του χρώματος και η επίδραση του στον καταναλωτή /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μαρτιναίου, Παρασκευή. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.2 ΜΑΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2506 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η διαδικασία της αγοράς διαρκών αγαθών, οι μεταβλητές που επιδρούν επί της τελικής επιλογής του καταναλωτή και η λήψη αποφάσης καταναλωτή για την αγορά επίπλων κουζίνας στον νομό Ευβοίας /
από: Καΐρη, Ελένη Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης "αλυσίδων μέσων-στόχου" (means-end chains) στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
από: Φωτόπουλος, Χρήστος.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Εφαρμογή και ανάλυση δεικτών ρύπανσης (PSI) για την εκτίμηση της ποιότητας της ατμόσφαιρας στην πόλη της Αθήνας /
από: Κυρκιλής, Γεώργιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Σύνοψη μεταμοντέρνισμου : βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /
από: Βασιλείου, Ανθή Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Σημειώσεις συμπεριφορά καταναλωτή /
από: Κεχαγιάς, Γιάννης.
Στοιχεία έκδοσης: (1990)