Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ /
από: Γλυκονικήτα, Στυλιανή.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Συμπεριφορά καταναλωτών στα βιολογικά προϊόντα, μια σημαντική διατροφική παράμετρος της σύγχρονης κοινωνίας : το παράδειγμα της ΕΒΙΚ Α.Ε. /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τριανταφύλλης, Κωνσταντίνος Α. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
615.37 ΤΡΙ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3011 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ /
από: Γλυκονικήτα, Στυλιανή.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η κατανάλωση αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα /
από: Σκαρλή, Αργυρώ Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στην αγορά της Αδριατικής : case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα /
από: Δοπτόγλου, Δανάη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : Αρχές.Στρατηγικές.Εφαρμογές /
από: Μπάλτας, Γεώργιος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Η αγοραστική συμπεριφορά των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων /
από: Τσοπανάκη, Ελένη.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)