Σύγχρονες εξελίξεις στις σχέσεις λιανεμπόρων-προμηθευτών : αιτίες αύξησης της δύναμης των λιανεμπόρων, διερεύνηση της αύξησης ή μη των κερδών των λιανεμπόρων έναντι των προμηθευτών και ανάλυση των νέων δυναμικών των σχέσεων λιανεμπόρων-προμηθευτών στον ελληνικό χώρο /
από: Τσότρα, Αναστασία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Το λιανεμπόριο στην Ελλάδα : ανάλυση της αγοράς και διερεύνηση των κυρίων παραγόντων που συντελούν στη διαθεσιμότητα των κωδικών προϊόντων στα super market /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μιχάλης, Κωνσταντίνος Ν. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
381.1 ΜΙΧ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2955 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύγχρονες εξελίξεις στις σχέσεις λιανεμπόρων-προμηθευτών : αιτίες αύξησης της δύναμης των λιανεμπόρων, διερεύνηση της αύξησης ή μη των κερδών των λιανεμπόρων έναντι των προμηθευτών και ανάλυση των νέων δυναμικών των σχέσεων λιανεμπόρων-προμηθευτών στον ελληνικό χώρο /
από: Τσότρα, Αναστασία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Επιλογή τόπου εγκατάστασης σημείων λιανικής πώλησης: Store location decision in retailing/
από: Στράτης, Κωνσταντίνος.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Η ατμόσφαιρα του καταστήματος στην ελληνική πραγματικότητα /
από: Γρηγορακάκης, Παναγιώτης.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies /
από: Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Δυναμική τιμολόγηση προϊόντων λιανικού εμπορίου /
από: Δρόσος, Ιωάννης Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)