Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /

Κύριος συγγραφέας: Καβουράκης, Μιχαήλ Ι.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2008.
Ταξινομικός αριθμός: 658.5'75 ΚΑΒ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2920
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01343nam a2200241 a 4500
001 1/36012
008 080730s2008 gr bm 00110 gre d
035 |l 38534 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.5'75 ΚΑΒ 
100 1 |a Καβουράκης, Μιχαήλ Ι. 
245 1 0 |a Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /  |c Μιχαήλ Ιωαν. Καβουράκης. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2008. 
300 |a 141 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a New products. 
650 4 |a Παραγωγή  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Ελεγχος ποιότητας. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20081204  |h 658.5'75 ΚΑΒ  |p 00157091  |q 00157091  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2920