Principles of marketing /

Κύριος συγγραφέας: Maynard, Harold H. 1889-1957
Άλλοι συγγραφείς: Beckman, Theodore N. 1895-1973.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : Ronald Press Co., 1952.
Έκδοση: 5th ed., revised by Theodore N. Beckman with the assistance of William R. Davidson.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΜΑΥ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00785nam a2200193 a 4500
001 1/36300
008 090119s1952 nyu 001 0 eng d
035 |l 38824 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΜΑΥ 
100 1 |a Maynard, Harold H.  |d 1889-1957  |q (Harold Howard). 
245 1 0 |a Principles of marketing /  |c by Harold H. Maynard and Theodore N. Beckman. 
250 |a 5th ed., revised by Theodore N. Beckman with the assistance of William R. Davidson. 
260 |a New York :  |b Ronald Press Co.,  |c 1952. 
300 |a xii, 792 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
650 4 |a Marketing. 
700 1 |a Beckman, Theodore N.  |d 1895-1973. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20090119  |h 658.8 ΜΑΥ  |p 00157425  |q 00157425  |t LOAN  |y 0  |4 1