Publishing economics : analyses of the academic journal market in economics /
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Essays by distinguished marketing scholars of the Society for marketing advances
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Woodside, Arch G., Moore, Ellen M. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Greenwich, Conn. :
JAI Press,
c2002.
|
Σειρά: |
Advances in business marketing ;
11. |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232002%23999889999%23471222%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=b9eed22aed47b9757fefae3fb819136f |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Publishing economics : analyses of the academic journal market in economics /
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Scholarly pyblishing in an electronic era /
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Developing a consulting practice /
από: Metzger, Robert O.
Στοιχεία έκδοσης: (1993) -
University libraries and scholarly communication : a study prepared for The Andrew W. Mellon Foundation /
από: Cummings, Anthony M.
Στοιχεία έκδοσης: (1992) -
Scholarly Communication Education Initiatives : August 2007/
από: Newman, Kathleen A.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)