The venture imperative : a new model for corporate innovation /

Κύριος συγγραφέας: Mason, Heidi, 1952-
Άλλοι συγγραφείς: Rohner, Tim, 1961-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Boston, Mass. : Harvard Business School Press, c2002.
Ταξινομικός αριθμός: 658.4΄063 MAS
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01576cam a2200229 a 4500
001 1/36708
008 090212s2002 enka b 001 0 eng d
020 |a 1578513359 (alk. paper) 
035 |l 39296 
040 |a DLC  |c GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.4΄063 MAS 
100 1 |a Mason, Heidi,  |d 1952- 
245 1 4 |a The venture imperative :  |b a new model for corporate innovation /  |c Heidi Mason, Tim Rohner. 
260 |a Boston, Mass. :  |b Harvard Business School Press,  |c c2002. 
300 |a xiv, 358 σ. :  |b εικ. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 341-344) και ευρετήριο. 
505 0 |a Laying the foundation for innovation. The venture imperative, a new model for corporate innovation -- The fear of venturing, shedding the misconceptions -- Battling corporate antibodies, prescriptions for success -- Building the business of building businesses, creating the VBO -- A guide for venturing. Stage 1, the venture vision : validating the concept -- Stage 2, the alpha offering : building while planning -- Stage 3, the beta offering : testing the waters -- Stage 4, the market offering : calibrating and expanding -- Capturing the strategic value. Ensuring the future of corporate venturing, extending the VBO -- Corporate venturing, a new context for value. 
650 4 |a Venture capital. 
650 4 |a Technological innovations  |x Finance. 
700 1 |a Rohner, Tim,  |d 1961- 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20090212  |h 658.4΄063 MAS  |p 00157641  |q 00157641  |t LOAN  |y 4  |x 20171009  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/02/39296_1578513359.jpg  |z (alk. paper)