Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs /
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Consumer goods marketing in a developing economy : the case of Greece /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Preston, Lee E. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Athens :
Center of Planning and Economic Research,
1968.
|
Σειρά: |
Center of Planning and Economic Research. Research monograph series ;
19 |
Ταξινομικός αριθμός: |
658.87 PRE |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs /
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Retail personnel relations /
από: Robinson, O. Preston 1903-
Στοιχεία έκδοσης: (1940) -
The distribution of consumer goods : structure and performance /
από: Ward, T.S.
Στοιχεία έκδοσης: (1973) -
The economics and politics of East-West trade: a study of tradebetween developed market economies and centrally planned economies in a changing world/
από: Wilzynski, J.
Στοιχεία έκδοσης: (1969) -
Retail management : a strategic approach /
από: Berman, Barry.
Στοιχεία έκδοσης: (1979)