Managing product innovation

Άλλοι συγγραφείς: Woodside, Arch G.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Greenwich, Conn. : JAI Press, c2004.
Σειρά: Advances in business marketing ; 13.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232004%23999869999%23560712%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=5443c8f5c44f188b8fc2ee6b414b739c
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01070nam a2200229 a 4500
001 1/36883
008 090219s2004 ctu 000 0 eng d
020 |a 9780762311599 
035 |l 39477 
040 |a GR-PeUP 
041 |a eng 
245 0 0 |a Managing product innovation  |h [electronic resource] /  |c edited by Arch G. Woodside. 
260 |a Greenwich, Conn. :  |b JAI Press,  |c c2004. 
300 |a Ένα html e-book. 
490 1 |a Advances in business marketing,  |x 0894-5969 ; 
533 |a Ηλεκτρονικό βιβλίο  |e Τρόπος πρόσβασης μέσω διαδικτύου. 
650 4 |a New products  |x Management. 
650 4 |a Management. 
700 1 |a Woodside, Arch G. 
830 |a Advances in business marketing ;  |v 13. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EBOOKS  |e 20100622  |p 00b39477  |q 00b39477  |t ONLINE  |y 0 
856 4 0 |u http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232004%23999869999%23560712%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=5443c8f5c44f188b8fc2ee6b414b739c