The seeds of innovation : Cultivating the synergy that fosters new ideas /
από: Dundon, Elaine, 1959-
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Managing product innovation
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Woodside, Arch G. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Greenwich, Conn. :
JAI Press,
c2004.
|
Σειρά: |
Advances in business marketing ;
13. |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2313051%232004%23999869999%23560712%23FLA%23&_cdi=13051&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=5443c8f5c44f188b8fc2ee6b414b739c |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The seeds of innovation : Cultivating the synergy that fosters new ideas /
από: Dundon, Elaine, 1959-
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
RAPID value management for the business cost of ownership: readiness, architeture, process, integration, deployment /
από: Wigodsky, Andrew S.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
The pursuit of new product development the business development process /
από: Annacchino, Marc A.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
New product development : an introduction to a multifunctional process /
από: Jones, Tim, 1966-
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
New product development : from initial idea to product management /
από: Annacchino, Marc A.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)