Relationship between exporters and their foreign sales and marketing intermediaries

Άλλοι συγγραφείς: Solberg, Carl Arthur.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Greenwich, Conn. : JAI Press, 2006.
Σειρά: Advances in international marketing ; 16.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2318077%232006%23999839999%23615303%23FLA%23&_cdi=18077&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=7821870&md5=31c97c09ec0efa5a95ccbdd70101d786
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01165nam a2200229 a 4500
001 1/37326
008 090318s2006 ne 000 0 eng d
020 |a 9780762312863 
035 |l 39933 
040 |a GR-PeUP 
041 0 |a eng 
245 0 0 |a Relationship between exporters and their foreign sales and marketing intermediaries  |h [electronic resource] /  |c edited by Carl Arthur Solberg. 
260 |a Greenwich, Conn. :  |b JAI Press,  |c 2006. 
300 |a Ένα html e-book. 
490 1 |a Advances in international marketing,  |x 1474-7979 ; 
533 |a Ηλεκτρονικό βιβλίο  |e Τρόπος πρόσβασης μέσω διαδικτύου. 
650 4 |a Export marketing. 
700 1 |a Solberg, Carl Arthur. 
830 |a Advances in international marketing ;  |v 16. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EBOOKS  |e 20200921  |p 00b39933  |q 00b39933  |t ONLINE  |y 0 
856 4 0 |u http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2318077%232006%23999839999%23615303%23FLA%23&_cdi=18077&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=7821870&md5=31c97c09ec0efa5a95ccbdd70101d786 
856 4 |d /webopac/covers/02/39933_9780762312863.jpg