Penetrating the international market : effective overseas distribution /
από: Stuart, Robert Douglass.
Στοιχεία έκδοσης: (1965)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Relationship between exporters and their foreign sales and marketing intermediaries
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Solberg, Carl Arthur. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Greenwich, Conn. :
JAI Press,
2006.
|
Σειρά: |
Advances in international marketing ;
16. |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2318077%232006%23999839999%23615303%23FLA%23&_cdi=18077&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=7821870&md5=31c97c09ec0efa5a95ccbdd70101d786 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Penetrating the international market : effective overseas distribution /
από: Stuart, Robert Douglass.
Στοιχεία έκδοσης: (1965) -
International marketing research, opportunities and challenges in the 21st century
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Exports and economic growth of developing countries: a theoretical and empirical study of the relationships between exports and economic growth, with illustrative projections for 1975 for the main overseas sterling countries /
από: Maizels, Alfred.
Στοιχεία έκδοσης: (1971) -
International marketing /
από: Yarker, Ken A.
Στοιχεία έκδοσης: (1976) -
International marketing /
από: Kahler, Ruel.
Στοιχεία έκδοσης: (1977)