Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ /
από: Κυρίτσης, Σταμάτιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Επέκταση του συστήματος διαχείρισης μάθησης moodle για την παρουσίαση αποτελεσμάτων της αυτοαξιολόγησης εκπαιδευομένων /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Πουρνιάς, Αναστάσιος. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.334 ΠΟΥ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3080 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ /
από: Κυρίτσης, Σταμάτιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο των δικτύων υπολογιστών /
από: Κάζη, Βασιλική Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Ανάλυση συμμετοχικότητας σε μια διαδικτυακή συνεργατική κοινότητα μάθηση : moodle /
από: Παππά, Μαριλένα.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Στρατηγικές αυτορρυθμιζόμενης μάθησης σε συνεργατικά περιβάλλοντα /
από: Παπαλέξης, Στέφανος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Ανάπτυξη και ενσωμάτωση εργαλείου ανάρτησης σημειώσεων στο Moodle /
από: Πανουργιάς, Βάιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)