Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /

Κύριος συγγραφέας: Θωμαΐδης, Ορέστης Α.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 658.812 ΘΩΜ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3133
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01346nam a2200241 a 4500
001 1/37831
008 090703s2009 gr bm 00110 gre d
035 |l 40445 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.812 ΘΩΜ 
100 1 |a Θωμαΐδης, Ορέστης Α. 
245 1 0 |a Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /  |c Θωμαΐδης Ορέστης. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a 92 σ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Υπηρεσίες καταναλωτών  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Customer relations  |x Management. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20090708  |h 658.812 ΘΩΜ  |p 00158847  |q 00158847  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3133