Εφαρμογή των συστημάτων CRM σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μιας επιχείρησης /
από: Καρτσώλης, Πέτρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Θωμαΐδης, Ορέστης Α. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΘΩΜ |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3133 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εφαρμογή των συστημάτων CRM σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μιας επιχείρησης /
από: Καρτσώλης, Πέτρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες /
από: Σουκάκος, Παναγιώτης Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /
από: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer relationship management) CRM και e-CRM /
από: Δεδεμάδη, Δέσποινα Δ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Βασικοί δείκτες μέτρησης και αξιολόγησης των επιδόσεων : η περίπτωση της παροχής υπηρεσιών μετά την πώληση /
από: Καλογρίδης, Ιωάννης.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)