Geometric algebra for computer science an object-oriented approach to geometry /
In fields such as robotics, computer graphics, and computer games, it is necessary to compute complex interactions of objects in virtual 3D worlds. In a virtual world, there may be thousands of these objects interacting with each other in real-time. Linear algebra (vector math) is traditionally used...
| Κύριος συγγραφέας: | Dorst, Leo, 1958- |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Fontijne, Daniel., Mann, Stephen, 1963- |
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam : San Francisco :
Elsevier ;
2007.
|
| Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics.
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123694652 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|


