Geometric algebra for computer science an object-oriented approach to geometry /
In fields such as robotics, computer graphics, and computer games, it is necessary to compute complex interactions of objects in virtual 3D worlds. In a virtual world, there may be thousands of these objects interacting with each other in real-time. Linear algebra (vector math) is traditionally used...
Κύριος συγγραφέας: | Dorst, Leo, 1958- |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Fontijne, Daniel., Mann, Stephen, 1963- |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam : San Francisco :
Elsevier ;
2007.
|
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123694652 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|