Geometric algebra for computer science an object-oriented approach to geometry /

In fields such as robotics, computer graphics, and computer games, it is necessary to compute complex interactions of objects in virtual 3D worlds. In a virtual world, there may be thousands of these objects interacting with each other in real-time. Linear algebra (vector math) is traditionally used...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Dorst, Leo, 1958-
Άλλοι συγγραφείς: Fontijne, Daniel., Mann, Stephen, 1963-
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Amsterdam : San Francisco : Elsevier ; 2007.
Σειρά: Morgan Kaufmann series in computer graphics.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123694652
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!
Το σχόλιό σας