Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια /

Κύριος συγγραφέας: Δημαράκη, Ιωάννα.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΔΗΜ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3324
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01387nam a2200241 a 4500
001 1/38833
008 091119s2009 gr bm 00110 gre d
035 |l 41479 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΔΗΜ 
100 1 |a Δημαράκη, Ιωάννα. 
245 1 3 |a Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια /  |c Ιωάννα Δημαράκη. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a 151 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Επιχειρησιακή έρευνα. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20091202  |h 658.8 ΔΗΜ  |p 00159716  |q 00159716  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3324