Λιμενικό μάρκετινγκ : παράγοντας σχεδιασμού και οργάνωσης λιμενικών υπηρεσιών /

Κύριος συγγραφέας: Τζίβα, Λίνα - Σταμουλία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 387.15 ΤΖΙ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3375
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01342nam a2200241 a 4500
001 1/39302
008 100126s2009 gr bm 000 0 gre d
035 |l 41961 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 387.15 ΤΖΙ 
100 1 |a Τζίβα, Λίνα - Σταμουλία. 
245 1 0 |a Λιμενικό μάρκετινγκ :  |b παράγοντας σχεδιασμού και οργάνωσης λιμενικών υπηρεσιών /  |c Λίνα - Σταμουλία Τζίβα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a vii, 116 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ναύλωση και ναύλος. 
650 4 |a Ναυτιλιακές επιχειρήσεις  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Λιμάνια  |x Σχέδιο και κατασκευή. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20100210  |h 387.15 ΤΖΙ  |p 00160604  |q 00160604  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3375