Αξιολόγηση εργαλείων υποστήριξης εκπαιδευτικού σχεδιασμού σε περιβάλλοντα τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης /
από: Μωραϊτάκη, Ευτυχία.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις σύγχρονες τεχνολογίες /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Βοσνιάδου, Στέλλα, 1946-, Σελίμης, Ευστάθιος., Κουκουτσάκης, Αντώνης. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2006.
|
Σειρά: |
Ψυχολογία.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.33 ΣΧΕ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αξιολόγηση εργαλείων υποστήριξης εκπαιδευτικού σχεδιασμού σε περιβάλλοντα τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης /
από: Μωραϊτάκη, Ευτυχία.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life /
από: Γραμματικού, Δόμνα.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της πληροφορικής με χρήση του εργαλείου Scratch /
από: Καψιμάλη, Βασιλική.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Σχεδιασμός εικονικού περιβάλλοντος με 3dStudioMax - προσομοίωση πρωτοκόλλου TCP/IP /
από: Τάτση, Κωνσταντίνα Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Μελέτη περίπτωσης : η συμβολή του scratch στη διδασκαλία του προγραμματισμού στη Β'/θμια εκπαίδευση /
από: Φουντουλάκη, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)