Essential mathematics for games and interactive applications a programmer's guide /
Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, 2nd edition presents the core mathematics necessary for sophisticated 3D graphics and interactive physical simulations. The book begins with linear algebra and matrix multiplication and expands on this foundation to cover such topics as c...
Κύριος συγγραφέας: | Van Verth, James M. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Bishop, Lars M. |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam ; Boston : Burlington, Mass. ; Oxford :
Morgan Kaufmann ;
c2008.
|
Έκδοση: | 2nd ed. |
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in interactive 3D technology.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123742971 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|