Essential mathematics for games and interactive applications : A programmers guide /
από: Verth, Jim M. van.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Essential mathematics for games and interactive applications a programmer's guide /
Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, 2nd edition presents the core mathematics necessary for sophisticated 3D graphics and interactive physical simulations. The book begins with linear algebra and matrix multiplication and expands on this foundation to cover such topics as c...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Van Verth, James M. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Bishop, Lars M. |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam ; Boston : Burlington, Mass. ; Oxford :
Morgan Kaufmann ;
c2008.
|
Έκδοση: | 2nd ed. |
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in interactive 3D technology.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123742971 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Essential mathematics for games and interactive applications : A programmers guide /
από: Verth, Jim M. van.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
The evolution of cooperation /
από: Axelrod, Robert M.
Στοιχεία έκδοσης: (1984) -
Game theory with applications to economics /
από: Friedman, James W.
Στοιχεία έκδοσης: (1986) -
Game design workshop a playcentric approach to creating innovative games /
από: Fullerton, Tracy.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Expaining games : the epistemic programme in game theory /
από: Bruin, Boudewijn De.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)