Ηθική βλάβη & ικανοποίησή της στον πελάτη τουριστικής επιχείρησης /

Κύριος συγγραφέας: Δημητρίου - Κουρούση, Μαρία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2010.
Ταξινομικός αριθμός: 658.812 ΚΟΥ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3824
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01285nam a2200241 a 4500
001 1/40824
008 110207s2010 gr bm 00110 gre d
035 |l 43603 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.812 ΚΟΥ 
100 1 |a Δημητρίου - Κουρούση, Μαρία. 
245 1 0 |a Ηθική βλάβη & ικανοποίησή της στον πελάτη τουριστικής επιχείρησης /  |c Μαρία Δημητρίου Κουρούση. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2010. 
300 |a 75 σ. :  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ανθρώπινα δικαιώματα. 
650 4 |a Αποζημίωση (Δίκαιο). 
650 4 |a Εξυπηρέτηση πελατών. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20110222  |h 658.812 ΚΟΥ  |p 00162528  |q 00162528  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3824