The role of public relations in the marketing mix. Case study : the Athenaeum InterContinental Athens /

Κύριος συγγραφέας: Μαρκέζη, Μ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 659.2 ΜΑΡ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4392
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01310nam a2200253 a 4500
001 1/41915
008 111130s2009 gr bm 00110 gre d
035 |l 44714 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.2 ΜΑΡ 
100 1 |a Μαρκέζη, Μ. 
245 1 4 |a The role of public relations in the marketing mix. Case study :  |b the Athenaeum InterContinental Athens /  |c M. Markeze. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a 73 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Δημόσιες σχέσεις. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Στρατηγικός σχεδιασμός. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20120119  |h 659.2 ΜΑΡ  |p 00164476  |q 00164476  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4392