Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος του τμήματος υποδοχής ξενοδοχειακής μονάδας : ανάλυση περίπτωσης ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental /
από: Ζδράλης, Κωνσταντίνος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
The role of public relations in the marketing mix. Case study : the Athenaeum InterContinental Athens /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μαρκέζη, Μ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
659.2 ΜΑΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4392 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος του τμήματος υποδοχής ξενοδοχειακής μονάδας : ανάλυση περίπτωσης ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental /
από: Ζδράλης, Κωνσταντίνος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Το ανταγωνιστικό περιβάλλον του κλάδου των ξενοδοχείων πολυτελείας στη μεταολυμπιακή Αθήνα : η περίπτωση του Athenaeum InterContinental /
από: Μηλιαράκης, Εμμανουήλ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου /
από: Πάττας, Σάββας Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Management marketing & στρατηγική επιχειρήσεων ιδίως τουριστικών & ξενοδοχειακών /
από: Βελέντζας, Ιωάννης Ε., 1961-
Στοιχεία έκδοσης: (2017) -
Δημόσιες σχέσεις : μια τεχνική επικοινωνίας του marketing και του management /
από: Αρναούτογλου, Ελευθερία.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)