Handbook of classroom assessment learning, achievement, and adjustment /
The Handbook of Classroom Assessment takes a multi-dimensional approach to classroom assessment. A successful combination of theory and practice, the book emphasizes the assessment of classroom learning within content areas and the development of standards for evaluation. Most chapters are devoted t...
Άλλοι συγγραφείς: | Phye, Gary D. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Diego :
Academic Press,
c1997.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780125541558 http://www.loc.gov/catdir/toc/els032/96041805.html |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780125541558http://www.loc.gov/catdir/toc/els032/96041805.html
UNIPILB
Αντίγραφο |
---|