Handbook of classroom assessment learning, achievement, and adjustment /
The Handbook of Classroom Assessment takes a multi-dimensional approach to classroom assessment. A successful combination of theory and practice, the book emphasizes the assessment of classroom learning within content areas and the development of standards for evaluation. Most chapters are devoted t...
| Άλλοι συγγραφείς: | Phye, Gary D. |
|---|---|
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
San Diego :
Academic Press,
c1997.
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780125541558 http://www.loc.gov/catdir/toc/els032/96041805.html |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!


