Mechanical engineer's handbook

The Mechanical Engineer's Handbook was developed and written specifically to fill a need for mechanical engineers and mechanical engineering students throughout the world. With over 1000 pages, 550 illustrations, and 26 tables the Mechanical Engineer's Handbook is very comprehensive, yet a...

Πλήρης περιγραφή

Άλλοι συγγραφείς: Marghitu, Dan B.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: San Diego, CA : Academic Press, 2001.
Σειρά: Academic Press series in engineering.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science/book/9780124713703
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://www.sciencedirect.com/science/book/9780124713703

UNIPILB

Αντίγραφο