Mechanical engineer's data handbook
από: Carvill, James.
Στοιχεία έκδοσης: (1993)
Mechanical engineer's handbook
The Mechanical Engineer's Handbook was developed and written specifically to fill a need for mechanical engineers and mechanical engineering students throughout the world. With over 1000 pages, 550 illustrations, and 26 tables the Mechanical Engineer's Handbook is very comprehensive, yet a...
| Άλλοι συγγραφείς: | Marghitu, Dan B. |
|---|---|
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
San Diego, CA :
Academic Press,
2001.
|
| Σειρά: |
Academic Press series in engineering.
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780124713703 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|


