3D graphics programming: games and beyond : theory and practice of computer graphics in c /
από: Savchenko, Sergei.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Point-based graphics
This book will present the latest research results in point-based computer graphics. After an overview of the key issues, affordable 3D scanning devices will be discussed and new concepts for the mathematical representation of point-sampled shapes will be presented. Then the authors will describe me...
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Gross, Markus, 1963-, Pfister, Hanspeter. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam ; Boston :
Morgan Kaufmann,
c2007.
|
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123706041 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
3D graphics programming: games and beyond : theory and practice of computer graphics in c /
από: Savchenko, Sergei.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
3D modeling & surfacing /
από: Fleming, Bill, 1969-
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
3D computer graphics /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Level of detail for 3D graphics /
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
The Waite Group 3D modeling lab : Create beautiful 3-D photorealistic models on your PC /
από: Shaddock, Philip.
Στοιχεία έκδοσης: (1994)