Texturing and modeling /
Στοιχεία έκδοσης: (1998)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Texturing & modeling a procedural approach /
The third edition of this classic tutorial and reference on procedural texturing and modeling is thoroughly updated to meet the needs of today's 3D graphics professionals and students. New for this edition are chapters devoted to real-time issues, cellular texturing, geometric instancing, hardw...
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Ebert, David S., 1964- |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco, Calif. :
Morgan Kaufmann,
c2003.
|
Έκδοση: | 3rd ed. |
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9781558608481 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Texturing and modeling /
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Computer graphics : a programming approach /
από: Harrington, Steven.
Στοιχεία έκδοσης: (1983) -
Procedural elements for computer graphics /
από: Rogers, David F.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Game design workshop a playcentric approach to creating innovative games /
από: Fullerton, Tracy.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Radiosity : a programmer's perspective/
από: Ashdown, Ian, 1950-
Στοιχεία έκδοσης: (1994)