ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση : η ελληνική περίπτωση, 1960-2000 /

Κύριος συγγραφέας: Χαιρετάκης Μανώλης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2010.
Σειρά: Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 7
Ταξινομικός αριθμός: 302.2309495 ΧΑΙ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01410nam a2200289 a 4500
001 1/45968
008 150903s2010 gr b 00010 gre
020 |a 9789601219530 
035 |l 48939 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 302.2309495 ΧΑΙ 
100 1 |a Χαιρετάκης Μανώλης. 
245 1 0 |a ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση :  |b η ελληνική περίπτωση, 1960-2000 /  |c Μανώλης Χαιρετάκης. 
260 0 |a Θεσσαλονίκη :  |b University Studio Press,  |c 2010. 
300 |a 859 σ. :  |b πίν. ;  |c 23 εκ. 
490 1 |a Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Διαφήμιση  |x Ελλάδα. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Advertising  |z Greece. 
650 4 |a Marketing  |z Greece. 
650 4 |a Mass media  |x Greece. 
830 |a Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;  |v 7 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20150903  |h 302.2309495 ΧΑΙ  |p 00173318  |q 00173318  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20150903  |h 302.2309495 ΧΑΙ  |p 00173319  |q 00173319  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20150903  |h 302.2309495 ΧΑΙ  |p 00173320  |q 00173320  |t LOAN  |y 0  |4 2