Αποτελεσματική διαφήμιση : πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες /
| Άλλοι συγγραφείς: | Arens, William F., Arens, Christian., Weigold, Michael., Schaefer, David., Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-, Κοκκινάκη, Φλώρα., Κωτσόπουλος, Θοδωρής. |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Rosili,
2015.
|
| Σειρά: |
Μάρκετινγκ.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
659.1 ΑΠΟ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| Περιγραφή τεκμηρίου: |
Περιεχόμενα: Η εξέλιξη της διαφήμισης - Το περιβάλλον της διαφήμισης - Επιχειρηματικότητα και διαφήμιση - Τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και μείγμα μάρκετινγκ - Επικοινωνία και συμπεριφορά καταναλωτών - Account planning και έρευνα - Σχέδιο μάρκετινγκ, διαφήμισης και IMC - Δημιουργώντας διαφημίσεις: στρατηγική και διαδικασίες - Δημιουργική εκτέλεση: εικαστικό και κείμενο - Έντυπη διαφήμιση - Αναλογικά, συνδρομητικά και δορυφορικά ΜΜΕ: τηλεόραση και ραδιόφωνο - Ψηφιακά διαδραστικά μέσα - Εξωτερική διαφήμιση, άμεση αλληλογραφία και προιόντα προώθησης - Media planning and buing - IMC: άμεσο μέρκετινγκ, προσωπικές πωλήσεις, συσκευασία και προώθηση - IMC: δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και εταιρική διαφήμιση. |
|---|---|
| Φυσική περιγραφή: |
xix, 538 σ. : έγχρ. εικ. ; 28 εκ. |
| Βιβλιογραφία: |
Τίτλος πρωτοτύπου: M: Advertising. Περιέχει βιβλιογραφία. |
| ISBN: |
9789607745385 |


