Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες : θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας. Διδακτική αξιοποίηση του πειράματος /

Κύριος συγγραφέας: Σπυροπούλου-Κατσάνη, Δήμητρα.
Άλλοι συγγραφείς: Κόκκοτας, Παναγιώτης Β.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Τυπωθήτω, 2000.
Σειρά: Διδακτική των φυσικών επιστημών ; 3
Ταξινομικός αριθμός: 507.1 ΣΠΥ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 02144nam a2200313 a 4500
001 1/46880
008 170117s2000 gr b 000 0 gre
020 |a 9608041317 
035 |l 49859 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 507.1 ΣΠΥ 
100 1 |a Σπυροπούλου-Κατσάνη, Δήμητρα. 
245 1 0 |a Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες :  |b θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας. Διδακτική αξιοποίηση του πειράματος /  |c Σήμητρα Σπυροπούλου-Κατσάνη, πρόλογος Παναγιώτης Κόκκοτας. 
260 |a Αθήνα :  |b Τυπωθήτω,  |c 2000. 
300 |a 180 σ. :  |b πιν., σχεδιαγρ. ;  |c 23 εκ. 
490 1 |a Διδακτική των φυσικών επιστημών ; 
500 |a Σημειώσεις για τους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 
504 |a Βιβλιογραφία. 
650 4 |a Επιστήμη  |x Σπουδή και διδασκαλία. 
650 4 |a Επιστήμη  |x Σπουδή και διδασκαλία  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Επιστήμη  |x Σπουδή και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια). 
650 4 |a Επιστήμη  |x Σπουδή και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια). 
650 4 |a Φυσικές επιστήμες  |x Σπουδή και διδασκαλία  |x Μεθοδολογία. 
650 4 |a Science  |x Study and teaching (Secondary). 
650 4 |a Science  |x Study and teaching (Elementary). 
650 4 |a Science  |x Study and teaching  |z Greece. 
700 1 |a Κόκκοτας, Παναγιώτης Β. 
830 |a Διδακτική των φυσικών επιστημών ;  |v 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20170117  |h 507.1 ΣΠΥ  |p 00176557  |q 00176557  |t LOAN  |y 0  |4 1