Το μάρκετινγκ στον τουρισμό : τουριστικών επιχειρήσεων, κρατικών οργανισμών : Η φιλοσοφία του τουρισμού /

Κύριος συγγραφέας: Σιορβανές, Νίκος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Παπαζήσης, 1974.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΣΙ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00866nam a22001811 4500
001 1/4728
008 940914s1974 gr 000 0 gre d
035 |l 4991 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΣΙ 
100 1 |a Σιορβανές, Νίκος Α. 
245 1 3 |a Το μάρκετινγκ στον τουρισμό :  |b τουριστικών επιχειρήσεων, κρατικών οργανισμών : Η φιλοσοφία του τουρισμού /  |c Νίκου Α. Σιορβανέ. 
260 |a Αθήνα :  |b Παπαζήσης,  |c 1974. 
300 |a 142 σ. ;  |c 21 εκ. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Τουρισμός. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΣΙ  |p 00105734  |q 00105734  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΣΙ  |p 00122122  |q 00122122  |t LOAN  |y 0  |4 2