Άξονες ανάπτυξης τουρισμού στον Παρνασσό /
από: Καψάλης, Βασίλειος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Το μάρκετινγκ στον τουρισμό : τουριστικών επιχειρήσεων, κρατικών οργανισμών : Η φιλοσοφία του τουρισμού /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Σιορβανές, Νίκος Α. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Παπαζήσης,
1974.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΣΙ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Άξονες ανάπτυξης τουρισμού στον Παρνασσό /
από: Καψάλης, Βασίλειος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
E-Tourism : ηλεκτρονικό επιχειρείν στον τουρισμό /
από: Λιανός, Νικόλαος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
από: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Μέσα προβολής μικρών τουριστικών επιχειρήσεων. Μελέτη της περίπτωσης της Κρήτης /
από: Σταματάκη, Ελένη Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Το e-marketing στον τουρισμό και η αξιοποίησή του σε ξενοδοχεία 5* και lux στην Μύκονο /
από: Ορφανίδης, Λευτέρης.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)