Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών
Αναμφίβολα σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα η εκπαίδευση σε όλες τις εκφάνσεις της βρίσκεται σε μια επιταχυνόμενη πορεία μετασχηματισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις συνεχείς και ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στα πλαίσια του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού και τεχνολο...
Κύριος συγγραφέας: | Πετροπούλου, Ουρανία Χ. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κασιμάτη, Κατερίνα., Ρετάλης, Συμεών. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
378.01 |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
https://repository.kallipos.gr/handle/11419/232 https://amelib.seab.gr/archive/item/16342 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 07093nam a2200397 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/48452 | ||
008 | 190301s2015 gr b 001 0 gre | ||
020 | |a 9789606030437 (ηλεκτρονικό βιβλίο) | ||
035 | |l 51449 | ||
040 | |a GR-PeUP | ||
082 | 0 | 0 | |a 378.01 |
100 | 1 | |a Πετροπούλου, Ουρανία Χ. | |
245 | 1 | 0 | |a Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών |h [ηλεκτρονικός πόρος] / |c Ουρανία Πετροπούλου, Κατερίνα Κασιμάτη, Συμεών Ρετάλης. |
260 | |a Αθήνα : |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, |c c2015. | ||
300 | |a 1 αρχείο ηλεκτρονικού υπολογιστή (212 σ.). | ||
490 | 1 | |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος ; | |
500 | |a Άδεια Creative Commons: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα. | ||
533 | |a Ηλεκτρονικό βιβλίο |b Τρόπος πρόσβασης μέσω διαδικτύου. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | ||
504 | |a Γλωσσάριο : σ. 209-212. | ||
516 | 8 | |a Αρχείο πλήρους κειμένου (pdf). | |
505 | 0 | |a 1. Έννοια και Περιεχόμενο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο Αιώνα -- 2. Η Φιλοσοφία του Αξιολογικού Πλαισίου -- 3. Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης -- 4. Η Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα -- 5. Ρουμπρίκες Αξιολόγησης (Rubrics Assessment) της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων -- 6. Τεστ Αυτό-αξιολόγησης (Quiz Self-Assessment) -- 7. Ο Εννοιολογικός Χάρτης (Concept Map) ως Εργαλείο Αξιολόγησης της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων -- 8. Εργαλεία Αξιολόγησης ενσωματωμένα στην πλατφόρμα του Moodle. | |
520 | |a Αναμφίβολα σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα η εκπαίδευση σε όλες τις εκφάνσεις της βρίσκεται σε μια επιταχυνόμενη πορεία μετασχηματισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις συνεχείς και ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στα πλαίσια του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού και τεχνολογικού περιβάλλοντος. Πρωτεύον μέλημα και κυρίαρχος στόχος της εκπαίδευσης στη σημερινή Κοινωνία της Μάθησης (Learning Society) αποτελεί όχι μόνο η διδασκαλία χρήσιμων και απαραίτητων γνώσεων σε κάθε γνωστικό αντικείμενο αλλά κυρίως η ανάπτυξη και η καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών, και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, που θα επιτρέψουν σε κάθε μαθητή να γίνει ένας ανεξάρτητα σκεπτόμενος και ενεργός πολίτης του 21ου αιώνα. Ένα βασικό θέμα είναι πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να αξιολογήσει ότι ο εκπαιδευόμενος έχει κατακτήσει τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες; Οι Σύγχρονες Μορφές της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης που αξιοποιούν τις ψηφιακές τεχνολογίες αναδεικνύονται ως ένα από τα πιο δυναμικά εργαλεία που μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά στο να δώσουν απάντηση στο παραπάνω ερώτημα και στο να επιβεβαιώσουν ότι η αξιολόγηση μπορεί να αξιοποιηθεί για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ασφαλής επιβεβαίωση αυτού αποτελεί η ολοένα και αυξανόμενη βιβλιογραφία (βιβλίων, άρθρων σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια) που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο στην ελληνική βιβλιογραφία δεν υπάρχει ως σήμερα κάποιο αντίστοιχο βιβλίο που να παρουσιάζει τις Σύγχρονες Μορφές της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης. Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει αυτό το κενό παρουσιάζοντας ολιστικά σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, τόσο το υπόβαθρο που διέπει την έννοια και το περιεχόμενο της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο αιώνα όσο και τις μοντέρνες τεχνικές και εργαλεία αξιολόγησης της επίδοσης που εφαρμόζονται στα σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. | ||
650 | 4 | |a Εκπαιδευτική τεχνολογία. | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Αξιολόγηση. | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Πληροφορική. | |
650 | 4 | |a Education |x Computer network resources. | |
650 | 4 | |a Educational technology. | |
650 | 4 | |a Educational tests and measurements. | |
655 | 4 | |a Electronic books. | |
700 | 1 | |a Κασιμάτη, Κατερίνα. | |
700 | 1 | |a Ρετάλης, Συμεών. | |
830 | |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος. | ||
852 | |a INST |b UNIPILB |c EBOOKS |e 20190304 |p 00b51449 |q 00b51449 |t ONLINE |y 0 | ||
856 | 4 | 0 | |a Kallipos |u https://repository.kallipos.gr/handle/11419/232 |
856 | 7 | 8 | |2 Amelib |u https://amelib.seab.gr/archive/item/16342 |