Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών
Αναμφίβολα σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα η εκπαίδευση σε όλες τις εκφάνσεις της βρίσκεται σε μια επιταχυνόμενη πορεία μετασχηματισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις συνεχείς και ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στα πλαίσια του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού και τεχνολο...
| Κύριος συγγραφέας: | Πετροπούλου, Ουρανία Χ. |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Κασιμάτη, Κατερίνα., Ρετάλης, Συμεών. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
| Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
378.01 |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
https://repository.kallipos.gr/handle/11419/232 https://amelib.seab.gr/archive/item/16342 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Πίνακας περιεχομένων:
- 1. Έννοια και Περιεχόμενο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο Αιώνα
- 2. Η Φιλοσοφία του Αξιολογικού Πλαισίου
- 3. Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
- 4. Η Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα
- 5. Ρουμπρίκες Αξιολόγησης (Rubrics Assessment) της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων
- 6. Τεστ Αυτό-αξιολόγησης (Quiz Self-Assessment)
- 7. Ο Εννοιολογικός Χάρτης (Concept Map) ως Εργαλείο Αξιολόγησης της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων
- 8. Εργαλεία Αξιολόγησης ενσωματωμένα στην πλατφόρμα του Moodle.


