Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών
Αναμφίβολα σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα η εκπαίδευση σε όλες τις εκφάνσεις της βρίσκεται σε μια επιταχυνόμενη πορεία μετασχηματισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις συνεχείς και ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στα πλαίσια του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού και τεχνολο...
Κύριος συγγραφέας: | Πετροπούλου, Ουρανία Χ. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κασιμάτη, Κατερίνα., Ρετάλης, Συμεών. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
378.01 |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
https://repository.kallipos.gr/handle/11419/232 https://amelib.seab.gr/archive/item/16342 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Πίνακας περιεχομένων:
- 1. Έννοια και Περιεχόμενο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο Αιώνα
- 2. Η Φιλοσοφία του Αξιολογικού Πλαισίου
- 3. Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
- 4. Η Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα
- 5. Ρουμπρίκες Αξιολόγησης (Rubrics Assessment) της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων
- 6. Τεστ Αυτό-αξιολόγησης (Quiz Self-Assessment)
- 7. Ο Εννοιολογικός Χάρτης (Concept Map) ως Εργαλείο Αξιολόγησης της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων
- 8. Εργαλεία Αξιολόγησης ενσωματωμένα στην πλατφόρμα του Moodle.