Παιδαγωγικο-διδακτικά Α' εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής : εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις /

Κύριος συγγραφέας: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Άλλοι συγγραφείς: Χατζηγεωργίου, Γιάννης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Gutenberg, 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 371.102 MAT
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 04790cam a2200301 a 4500
001 1/48843
008 190603s2009 gr df bi 001 0 gre
020 |a 9789600112818 
035 |l 51841 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 371.102 MAT 
100 1 |a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,  |d 1946- 
245 1 0 |a Παιδαγωγικο-διδακτικά  |n Α'  |p εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής : εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις /  |c Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας ; συμμετοχή Γιάννη Χατζηγεωργίου. 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2009. 
300 |a 540 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
505 1 |a Προλογικό σημείωμα -- "Με λογισμό και μ΄όνειρο" -- Βιβλιογραφία προλόγου και εισαγωγής -- Αναπληρωτές σε ένα σχολείο αλλιώτικο από τ' άλλα: σεναριακή προσέγγιση του θέματος -- Η ΠΡΑΞΙΣ της εκπαίδευσης: Σκοποί, περιεχόμενο, σχέσεις και ρόλοι -- Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων -- Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα -- Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων -- Μεθοδο-κεντρική προσέγγιση κοινωνικής ένταξης: Στόχος η αποτελεσματική διδασκαλία της διδακτέας ύλης, Σκοπός η κοινωνική αποτελεσματικότητα -- Το σκεπτικό του Tyler -- Παιδο-κεντρική προσέγγιση ανάπτυξης του προσώπου: Στόχος η ολόπλευρη ανάπτυξη του προσώπου, Σκοπός η προσωπική ευτυχία και η διαπροσωπική συναντίληψη -- Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου -- Γνωσιο-κεντρική προσέγγιση αυτονόμησης του ατόμου: Στόχος η κατάκτηση της σχολικής γνώσης, Σκοπός η γενική μόρφωση και η γνωστική ανάπτυξη του ανθρώπου -- Εμπειρίες με νόημα -- Κοινωνιο-κεντρική προσέγγιση ανασυγκρότησης: Στόχος ο χειραφετημένος πολίτης, Σκοπός η ανασυγκρότηση της κοινωνίας -- Κριτική της κριτικής παιδαγωγικής: τάσεις, συγκλίσεις, αποκλίσεις και πρόσωπα -- Από την Παιδαγωγική στις Επιστήμες της Παιδαγωγικής: ταυτότητα του παιδαγωγικογενούς γνωστικού πεδίου -- Οι Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης: ταυτότητα του υβριδικού γνωστικού πεδίου -- Βασικές έννοιες των Επιστημών της Παιδαγωγικής: αγωγή, εκπαίδευση και παιδεία -- Η θέση της διδακτικής στο σύστημα των κοινωνικών επιστημών -- Μεθοδολογία της επιστημονικής διδακτικής -- Αντικείμενο της επιστημονικής διδακτικής -- Αντί επιλόγου: Τελικά, είναι η διδακτική αυτόνομος επιστημονικός κλάδος. 
650 4 |a Διδασκαλία. 
650 4 |a Teaching. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Διδασκαλία. 
650 4 |a Education  |x Study and teaching. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Προγράμματα σπουδών. 
650 0 |a Education  |x Curricula. 
650 4 |a Εκπαιδευτικοί  |z Ελλάδα. 
650 0 |a Teachers  |x Greece. 
700 1 |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20190603  |h 371.102 MAT  |p 00181518  |q 00181518  |t LOAN  |v τ.1:  |y 0  |z τ.1  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20221125  |h 371.102 MAT  |p 00187951  |q 00187951  |t LOAN  |v τ.1:  |y 0  |z τ.1  |4 2