|
|
|
|
LEADER |
04790cam a2200301 a 4500 |
001 |
1/48843 |
008 |
190603s2009 gr df bi 001 0 gre |
020 |
|
|
|a 9789600112818
|
035 |
|
|
|l 51841
|
040 |
|
|
|a GR-PeUP
|
082 |
0 |
0 |
|a 371.102 MAT
|
100 |
1 |
|
|a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,
|d 1946-
|
245 |
1 |
0 |
|a Παιδαγωγικο-διδακτικά
|n Α'
|p εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής : εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις /
|c Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας ; συμμετοχή Γιάννη Χατζηγεωργίου.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Gutenberg,
|c 2009.
|
300 |
|
|
|a 540 σ. :
|b πίν., διαγρ. ;
|c 24 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο.
|
505 |
1 |
|
|a Προλογικό σημείωμα -- "Με λογισμό και μ΄όνειρο" -- Βιβλιογραφία προλόγου και εισαγωγής -- Αναπληρωτές σε ένα σχολείο αλλιώτικο από τ' άλλα: σεναριακή προσέγγιση του θέματος -- Η ΠΡΑΞΙΣ της εκπαίδευσης: Σκοποί, περιεχόμενο, σχέσεις και ρόλοι -- Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων -- Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα -- Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων -- Μεθοδο-κεντρική προσέγγιση κοινωνικής ένταξης: Στόχος η αποτελεσματική διδασκαλία της διδακτέας ύλης, Σκοπός η κοινωνική αποτελεσματικότητα -- Το σκεπτικό του Tyler -- Παιδο-κεντρική προσέγγιση ανάπτυξης του προσώπου: Στόχος η ολόπλευρη ανάπτυξη του προσώπου, Σκοπός η προσωπική ευτυχία και η διαπροσωπική συναντίληψη -- Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου -- Γνωσιο-κεντρική προσέγγιση αυτονόμησης του ατόμου: Στόχος η κατάκτηση της σχολικής γνώσης, Σκοπός η γενική μόρφωση και η γνωστική ανάπτυξη του ανθρώπου -- Εμπειρίες με νόημα -- Κοινωνιο-κεντρική προσέγγιση ανασυγκρότησης: Στόχος ο χειραφετημένος πολίτης, Σκοπός η ανασυγκρότηση της κοινωνίας -- Κριτική της κριτικής παιδαγωγικής: τάσεις, συγκλίσεις, αποκλίσεις και πρόσωπα -- Από την Παιδαγωγική στις Επιστήμες της Παιδαγωγικής: ταυτότητα του παιδαγωγικογενούς γνωστικού πεδίου -- Οι Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης: ταυτότητα του υβριδικού γνωστικού πεδίου -- Βασικές έννοιες των Επιστημών της Παιδαγωγικής: αγωγή, εκπαίδευση και παιδεία -- Η θέση της διδακτικής στο σύστημα των κοινωνικών επιστημών -- Μεθοδολογία της επιστημονικής διδακτικής -- Αντικείμενο της επιστημονικής διδακτικής -- Αντί επιλόγου: Τελικά, είναι η διδακτική αυτόνομος επιστημονικός κλάδος.
|
650 |
|
4 |
|a Διδασκαλία.
|
650 |
|
4 |
|a Teaching.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαίδευση
|x Διδασκαλία.
|
650 |
|
4 |
|a Education
|x Study and teaching.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαίδευση
|x Προγράμματα σπουδών.
|
650 |
|
0 |
|a Education
|x Curricula.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαιδευτικοί
|z Ελλάδα.
|
650 |
|
0 |
|a Teachers
|x Greece.
|
700 |
1 |
|
|a Χατζηγεωργίου, Γιάννης.
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20190603
|h 371.102 MAT
|p 00181518
|q 00181518
|t LOAN
|v τ.1:
|y 0
|z τ.1
|4 1
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20221125
|h 371.102 MAT
|p 00187951
|q 00187951
|t LOAN
|v τ.1:
|y 0
|z τ.1
|4 2
|