Παιδαγωγικο-διδακτικά Α' εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής : εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις /
Κύριος συγγραφέας: | Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946- |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Χατζηγεωργίου, Γιάννης. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.102 MAT |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Πίνακας περιεχομένων:
- Προλογικό σημείωμα
- "Με λογισμό και μ΄όνειρο"
- Βιβλιογραφία προλόγου και εισαγωγής
- Αναπληρωτές σε ένα σχολείο αλλιώτικο από τ' άλλα: σεναριακή προσέγγιση του θέματος
- Η ΠΡΑΞΙΣ της εκπαίδευσης: Σκοποί, περιεχόμενο, σχέσεις και ρόλοι
- Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων
- Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα
- Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων
- Μεθοδο-κεντρική προσέγγιση κοινωνικής ένταξης: Στόχος η αποτελεσματική διδασκαλία της διδακτέας ύλης, Σκοπός η κοινωνική αποτελεσματικότητα
- Το σκεπτικό του Tyler
- Παιδο-κεντρική προσέγγιση ανάπτυξης του προσώπου: Στόχος η ολόπλευρη ανάπτυξη του προσώπου, Σκοπός η προσωπική ευτυχία και η διαπροσωπική συναντίληψη
- Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου
- Γνωσιο-κεντρική προσέγγιση αυτονόμησης του ατόμου: Στόχος η κατάκτηση της σχολικής γνώσης, Σκοπός η γενική μόρφωση και η γνωστική ανάπτυξη του ανθρώπου
- Εμπειρίες με νόημα
- Κοινωνιο-κεντρική προσέγγιση ανασυγκρότησης: Στόχος ο χειραφετημένος πολίτης, Σκοπός η ανασυγκρότηση της κοινωνίας
- Κριτική της κριτικής παιδαγωγικής: τάσεις, συγκλίσεις, αποκλίσεις και πρόσωπα
- Από την Παιδαγωγική στις Επιστήμες της Παιδαγωγικής: ταυτότητα του παιδαγωγικογενούς γνωστικού πεδίου
- Οι Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης: ταυτότητα του υβριδικού γνωστικού πεδίου
- Βασικές έννοιες των Επιστημών της Παιδαγωγικής: αγωγή, εκπαίδευση και παιδεία
- Η θέση της διδακτικής στο σύστημα των κοινωνικών επιστημών
- Μεθοδολογία της επιστημονικής διδακτικής
- Αντικείμενο της επιστημονικής διδακτικής
- Αντί επιλόγου: Τελικά, είναι η διδακτική αυτόνομος επιστημονικός κλάδος.