Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing /

Κύριος συγγραφέας: Τσακλάγκανος, Αγγελος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη, 1996-1997
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΤΣ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01123aam a22002291a 4500
001 1/49837
008 010126s19961997gr j b 000 0 gre d
020 |a 9603430749 
035 |l 17627 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΤΣ 
100 1 |a Τσακλάγκανος, Αγγελος Α. 
245 1 0 |a Βασικές αρχές του μάρκετινγκ :  |b τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing /  |c Αγγελος Α. Τσακλάγκανος 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη,  |c 1996-1997 
300 |a 2 τ. :  |b πιν. ;  |c 24 εκ. 
505 0 |a Τ.1. Ανάλυση και έρευνα της αγοράς, Τ.2. Προβολή και προώθηση 
504 |a Βιβλιογραφία 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Διαφήμιση. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040719  |h 658.8 ΤΣ  |p 00134498  |q 00134498  |t LOAN  |v τ.1:  |y 0  |z τ.1  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040719  |h 658.8 ΤΣ  |p 00134499  |q 00134499  |t LOAN  |v τ.2:  |y 0  |z τ.2  |4 1