Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing /

Κύριος συγγραφέας: Τσακλάγκανος, Αγγελος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη, [19;;]
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΤΣ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Τ. 1 Ανάλυση και έρευνα της αγοράς -- Τ. 2 Προβολή και προώθηση.
Φυσική περιγραφή: 2τ. (xv, 458· xxiii, 466) σ. : πιν. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία: Βιβλιογραφία.
ISBN: 9603430749