Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing /

Κύριος συγγραφέας: Τσακλάγκανος, Αγγελος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη, [19;;]
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΤΣ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01133nam a2200229 a 4500
001 1/49966
008 941010s gr 000 0 gre
020 |a 9603430749 
035 |l 25123 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΤΣ 
100 1 |a Τσακλάγκανος, Αγγελος Α. 
245 1 0 |a Βασικές αρχές του μάρκετινγκ :  |b ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing /  |c Αγγελος Α. Τσακλάγκανος. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη,  |c [19;;] 
300 |a 2τ. (xv, 458· xxiii, 466) σ. :  |b πιν. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Τ. 1 Ανάλυση και έρευνα της αγοράς -- Τ. 2 Προβολή και προώθηση. 
504 |a Βιβλιογραφία. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Διαφήμιση. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040721  |h 658.8 ΤΣ  |p 00123150  |q 00123150  |t LOAN  |v τ.1:  |y 0  |z τ.1  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040721  |h 658.8 ΤΣ  |p 00134252  |q 00134252  |t LOAN  |v τ.2:  |y 0  |z τ.2  |4 1