Τα διαφημιστικά μέσα : κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος /

Κύριος συγγραφέας: Ζευγαρίδης, Σπύρος.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήναι : Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.
Σειρά: Βιβλιοθήκη Μάρκετινγκ.
Ταξινομικός αριθμός: 659.1 ΖΕ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00990nam a2200205 a 4500
001 1/5157
008 941128s1972 gr 000 0 gre d
035 |l 5438 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.1 ΖΕ 
100 1 |a Ζευγαρίδης, Σπύρος. 
245 1 3 |a Τα διαφημιστικά μέσα :  |b κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος /  |c Σπ. Κ. Ζευγαρίδη. 
260 |a Αθήναι :  |b Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ,  |c 1972. 
300 |a 109 σ. :  |b πιν. ;  |c 21 εκ. 
490 1 |a Βιβλιοθήκη Μάρκετινγκ ; 
650 4 |a Διαφήμιση. 
830 |a Βιβλιοθήκη Μάρκετινγκ. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 659.1 ΖΕ  |p 00105869  |q 00105869  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 659.1 ΖΕ  |p 00106653  |q 00106653  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 659.1 ΖΕ  |p 00117519  |q 00117519  |t LOAN  |y 0  |4 2