Μάρκετινγκ 4.0 : η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Kotler, Philip.
Άλλοι συγγραφείς: Kartajaya, Hermawan, 1947-, Setiawan, Iwan., Χαλιώτης, Θανάσης., Καναβός , Παναγιώτης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Κλειδάριθμος, 2020.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΚΟΤ ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01393nam a2200289 a 4500
001 1/51621
008 210301s2020####gr 001 | gre d
020 |a 9789606450983  
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΚΟΤ ΜΤΦ 
100 1 |a Kotler, Philip. 
245 0 0 |a Μάρκετινγκ 4.0 :   |b η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ /   |c Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; μετάφραση Θανάσης Χαλιώτης, Παναγιώτης Καναβός. 
260 |a Αθήνα :   |b Κλειδάριθμος,  |c 2020. 
300 |a 203 σ. :   |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 |3 Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing 4.0. 
500 |a Περιέχει ευρετήριο. 
650 0 |a Marketing. 
650 0 |a Internet marketing. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. 
700 1 |a Kartajaya, Hermawan,  |d 1947- 
700 1 |a Setiawan, Iwan. 
700 1 |a Χαλιώτης, Θανάσης. 
700 1 |a Καναβός , Παναγιώτης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20210331  |h 658.8 ΚΟΤ ΜΤΦ  |p 00184586  |q 00184586  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20210331  |h 658.8 ΚΟΤ ΜΤΦ  |p 00184587  |q 00184587  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20210331  |h 658.8 ΚΟΤ ΜΤΦ  |p 00184588  |q 00184588  |t LOAN  |y 0  |4 3