Μάρκετινγκ : έννοιες και στρατηγικές /

Άλλοι συγγραφείς: Dibb, Sally, 1963-, Simkin, Lyndon, 1961-, Ferrell, O. C., Πολλάλης, Γιάννης Α., Καμενίδου, Ειρήνη Χ., Κοκκίνης, Γεώργιος., Φωτιάδης, Θωμάς Α., Κορωνιός, Κωνσταντίνος Α., Λίβας, Πέτρος Χ., 1940-, Ρεζίτης, Αντώνιος., Κώντσας, Σταμάτης Χ.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Nicosia, Cyprus : Broken Hill Publishers, c2021.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΜΑΡ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 02016nam a2200349 a 4500
001 1/53776
008 210922s2021 gr b 001 | gre d
020 |a 9789925576388  
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΜΑΡ 
245 0 0 |a Μάρκετινγκ :   |b έννοιες και στρατηγικές /  |c Sally Dibb ... [κ.ά.] ; συντονισμός-πρόλογος Γιάννης Α. Πολλάλης ; γενική επιμέλεια Ειρήνη Χ. Καμενίδου, Γεώργιος Φ. Κοκκίνης, Θωμάς Α. Φωτιάδης ; επιμέλεια επιμέρους ενοτήτων Κωνσταντίνος Α. Κορωνιός, Χρήστος Π. Λίβας, Αντώνιος Ν. Ρεζίτης ; μετάφραση Σταμάτης Χ. Κώντσας. 
260 |a Nicosia, Cyprus :   |b Broken Hill Publishers,  |c c2021. 
300 |a 943 σ. :   |b εικ. ;   |c 29 εκ. 
500 |a Μετάφραση του: Marketing concepts and strategies. 8th ed. 
500 |a Άλλοι συγγραφείς: Lyndon Simkin, William M. Pride, O. C. Ferrell. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο. 
650 0 |a Marketing. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
700 1 |a Dibb, Sally,  |d 1963- 
700 1 |a Simkin, Lyndon,  |d 1961- 
700 1 |a Ferrell, O. C. 
700 1 |a Πολλάλης, Γιάννης Α. 
700 1 |a Καμενίδου, Ειρήνη Χ. 
700 1 |a Κοκκίνης, Γεώργιος. 
700 1 |a Φωτιάδης, Θωμάς Α. 
700 1 |a Κορωνιός, Κωνσταντίνος Α. 
700 1 |a Λίβας, Πέτρος Χ.,  |d 1940- 
700 1 |a Ρεζίτης, Αντώνιος. 
700 1 |a Κώντσας, Σταμάτης Χ. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20210922  |h 658.8 ΜΑΡ  |p 00185646  |q 00185646  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20210922  |h 658.8 ΜΑΡ  |p 00185647  |q 00185647  |t LOAN  |y 0  |4 2 
960 |a ΑΛΜΠΑΝΗ ΤΑΝΙΑ